poniedziałek, 19 października 2015

Maiko Kanzashi - Chryzantemy

Zrobiłam sobie którką przerwę w zleceniach, by zrobić maiko kanzashi które pokazała mi ostatnio Youandi. Proste, ale urocze kanzashi skłąda się z kolorowych chrzantem i jest noszoe przez średnie stażem maiko.
Miałam kilka problemów z nim: oryginał miał 16 płatków, ale ja wolę drobniejsze kanzashi więc zrobiłam z 12. To był pewien błąd, bowiem musialam przez to formować płatki na mokro by przypominały swój pierwowzór. Plus, materiały miały nieco inne gramatury, więc musiałam wziąć to pod uwagę.
Oczywiście samodzielnie farbowałam tkaniny, za wyjątkiem czerwonego. Uwielbiam samodzielnie fabrować tkaniny by pobawić się kolorami. Zielony jest bardziej miętowy, ale taki mi się podoba.
Nie znoszę za to fotografować kanzashi któe ma biel - na białym tle źle wychodzi, a kolorowe zabarwia mi dziwacznie zdjęcia.
Wciąż, całkiem nieźle wyszło, jak na taką przerwę. 
Chyba powinnam robić je częściej - brakuje mi tego





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz